Subject: Kambja Vallavalitsus Tõrvandi Kooli koolitusluba
From: "Liis Rosin" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 13:26:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kambja Vallavalitsus taotleb Haridus- ja Teadusministeeriumilt
koolitusluba Tõrvandi Koolile (aadressil Ringtee 1a, Tõrvandi, Kambja
vald) III kooliastme õppe läbiviimiseks.

Ministeeriumi poolt on palutud lisada taotlusele Päästeameti hinnang kooli
tegevuseks vajalike ruumide, hoonete, maa-ala ning õppehoonete ja -ruumide
vastavuse kohta tuleohutusnõuetele.

Palume teavet, kelle poole tuleks pöörduda, et algatada vastava hinnangu
koostamine.

Heade soovidega

Liis Rosin

Abivallavanem

Kambja Vallavalitsus

Telefon: +372 5301 6055

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]